Met diverse oefeningen

Trainen van de grote spiergroepen

Met diverse oefeningen

Trainen van de grote spiergroepen

by Soeredj Monorath
Kracht en conditie wisselen we af met verschillende oefeningen tijdens een circuit. Elke oefening heeft een tijdsduur en een korte pauze, alvorens je doordraait naar de volgende oefening. We gebruiken verschillende materialen voor de oefeningen.

Een complete krachtcircuit training

De reguliere trainingen zijn voor mannen en vrouwen tot 55 jaar. In deze speciale training bouw je kracht en souplesse op. We wisselen de grote spiergroepen af met diverse oefeningen, waarbij de workout telkens is gericht op de ontwikkeling van verschillende grote spiergroepen. Binnen de groep word je ook persoonlijk uitgedaagd om op eigen niveau te kunnen trainen.

Wij gebruiken verschillende materialen, zoals kettlebells, barbells en andere passende materialen om de trainingen inspirerend te maken.

Gezond hapje en drankje

Je inspireert elkaar en het trainen in de buitenlucht zorgt voor een extra dosis energie en ontspanning! Een gezond hapje en drankje, daar zorgt de instructeur voor aan het einde van de workout.

Er zijn speciale groepen voor alleen vrouwen of mannen, alle andere groepen zijn gemengd. De trainingen vinden voornamelijk plaats bij de Toolenburger Plas in Hoofddorp.

Linda Broeren
TRAINER-COACH

Ik help je weer fit en energiek te worden met het juiste voedings- en beweegadvies, jij houdt het vol.

Top